همدلی و مواسات کانون رقیه خاتون(س) در سالروز آزاد سازی خرمشهر
همدلي و مواسات کانون رقيه خاتون(س) در سالروز آزاد سازي خرمشهر

همدلی و مواسات کانون رقیه خاتون(س) در سالروز آزاد سازی خرمشهر

مدير کانون رقيه خاتون(س) مسجد امام حسين(ع) روستاي استخربيجار از تهيه و توزيع بسته‌هاي معيشتي و نيز پک‌هاي بهداشتي در سالروز آزاد سازي خرمشهر خبر داد.
شناسه خبر : 27538 تاریخ انتشار : ۳ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۶:۲۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از استان گیلان: کانون رقيه خاتون(س) مسجد امام حسين(ع) روستاي استخربيجار به مناسبت سوم خرداد، سالروز آزادسازي خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی، 150 بسته بهداشتی و 15 بسته کمک معیشتی را میان نیازمندان توزیع می کند.

«فاطمه دورائي» مدیر کانون رقيه خاتون(س) مسجد امام حسين(ع) روستاي استخربيجار از تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و نیز بسته‌های بهداشتی خبر داد و اظهار کرد: به مناسبت آزاد سازی خرمشهر  با کمک جوانان فعال کانون تعداد 150 پک بهداشتی و شیرینی بسته بندی شده را  آماده کرده و امروز دوشنبه(3 خرداد) و  میان نیازمندان توزیع می کنیم.

وی افزود: در سال جدید برای چهارمین مرحله اقدام به تهیه بسته‌های معیشتی کردیم و 15 بسته کمک معیشتی را با همکاري فرمانده پايگاه مقاومت بسیج خواهران و گروه جهادي شهيد عباس حسن پور و خيرين آماده کردیم.

دورائی در باره این بسته‌ها گفت: بسته‌های معیشتی در این مرحله شامل: برنج، روغن، رب گوجه فرنگي، ماکاروني، سويا، شکر، پنير، صابون، شامپو  و ارزش هر بسته بالغ بر 250 هزار تومان است.

وی افزود: با کمک جوانان فعال کانوني این بسته‌ها تهيه و بسته بندي و با حفظ کرامت انسانی میان نیازمندانی که شناسائی کرده ایم، امروز(3 خرداد) توزیع می شود.

گفتنی است؛  کانون رقیه خاتون(س) امروز دو تخته فرش 4 متری به ارزش 960 هزار تومان را به دو تازه عروس اهدا می کند و به دیدار دو خانواده شهید به نام‌های شهید هادی رجبی و شهید عباس حسن پور لسکو کلایه می رود.