همت کانون ریحانه الحسین(ع) تالش در کاهش آسیب‌های اجتماعی در حوزه زنان و خانواده
همت کانون ريحانه الحسين(ع) تالش در کاهش آسيب‌هاي اجتماعي در حوزه زنان و خانواده

همت کانون ریحانه الحسین(ع) تالش در کاهش آسیب‌های اجتماعی در حوزه زنان و خانواده

نيک‌خواه، از آموزش زنان و دختران کانون با محوريت «نقش زن در خانه و خانواده از نگاه رهبر انقلاب» خبر داد.
شناسه خبر : 27471 تاریخ انتشار : ۱ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۲۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان گیلان: کانون ریحانه‌الحسین(ع) تالش با همکاری اعضای کانون به اجرای برنامه‌های مختلف با محوریت مسجد سیدالشهدا(ع) پرداخت، اظهارداشت:  برنامه‌های این کانون با توجه به شیوع بیماری کرونا به دو شیوه حضوری و مجازی اجرا می شود.

«سیده آرزو نیک‌خواه» با اشاره به آسیب‌های اجتماعی موجود در حوزه زن و خانواده افزود: آگهی‌بخشی، اطلاع‌رسانی، ممارست و آموزش خانواده‌ها و والدین می‌تواند تا حد زیادی از این آسیب‌ها جلوگیری کند.

مدیر کانون فرهنگی هنری ریحانه الحسین(ع) تالش اظهار داشت: در این راستا به همت کانون ریحانه‌الحسین(ع) طرح «نقش زن در خانه و خانواده از نگاه رهبر انقلاب» با تشکیل گروه‌های اجتماعی بر بستر فضای مجازی در کانون اجرایی شد.

وی در ادامه گفت: در قالب این طرح که از ابتدای نوروز آغاز شده و همچنان تداوم دارد، نکات مهم و کلیدی در مورد نهاد خانواده از  نگاه رهبر معظم انقلاب و همچنین زن و خانواده در نگاه اهل بیت(ع) برای آموزش خانواده‌ها به‌ویژه نوجوانان و جوانان ارائه می‌شود.

 
نیک‌خواه در ادامه به فعالیت‌های دیگر کانون  در سال جدید اشاره کرد و گفت: تقدیر از فعالان مسجد، قاریان، مکبران و موذنان، تفسیر آیات نور بعد از اقامه نماز جماعت، حفظ سوره "نمل"، جزءخوانی قرآن کریم و اجرای طرح تلاوت نور از جمله این برنامه‌ها بوده است.


وی در باره فعالیت‌های کانون در قالب مواسات و کمک‌های معیشتی گفت: توزیع غذای گرم، توزيع کارت نان رضوي، توزیع بسته‌های افطاری و معیشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه در لبیک به فرمایشات  مقام معظم رهبری و دستگیری از نیازمندان از برنامه‌هایی است که در کانون اجرا می شود و تا پایان شیوع ویروس کرونا ادامه دارد.