تعامل گسترده با نهادهای مختلف؛ عامل موفقیت کانون کوثر روستای طالب‌آباد بندر انزلی
تعامل گسترده با نهادهاي مختلف؛ عامل موفقيت کانون کوثر روستاي طالب‌آباد بندر انزلي

تعامل گسترده با نهادهای مختلف؛ عامل موفقیت کانون کوثر روستای طالب‌آباد بندر انزلی

جمالي، با اشاره به فعاليت‌هاي کانون فرهنگي هنري کوثر طالب آباد بندرانزلي، موفقيت اظهار کرد: تعامل گسترده و خوبي که اين کانون با نهادها و ارگان‌هاي شهرستان و منطقه آزاد انزلي دارد منجر به موفقيت اين مجموعه شده است.
شناسه خبر : 27468 تاریخ انتشار : ۱ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۵۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان گیلان: کانون کوثر روستای طالب آباد بندر انزلی در سال جدید بالغ بر 3 مرحله بسته‌های معیشتی را به همت امام جماعت و پایگاه مقاومت بسیج و اعضاء کانون توزیع کرد.

«منیژه جمالی» مدیر کانون فرهنگی هنری کوثر گفت: در مرحله اول 40 بسته کمک معیشتی را با کمک امام جماعت، فرمانده پایگاه مقاومت برادران و خیرین، آماده و میان نیازمندان توزیع کردیم که ارزش آن 10 میلیون تومان و شامل اقلام: مرغ، حبوبات، برنج، قند، شکر، روغن، ماکارونی، رب و..... بود.

مدیر کانون فرهنگی هنری کوثر افزود: مرحله دوم بسته‌های کمک معیشتی 14 بسته و ارزش هربسته بالغ بر 500 تومان و شامل اقلام غذایی بود که به درب منازل  نیازمندان محل بردیم.

جمالی گفت: در مرحله دیگری 50 بسته موادغذایی را به کمک حوزه خواهران سپاه تهیه و میان نیازمندان شهرستان بندرانزلی و روستای طالب آباد توزیع کردیم.

وی گفت: از ابتدای کرونا بالغ بر 21 مرحله بسته‌های کمک معیشتی را به کمک خیرین و اهالی مسجد میان نیازمندان روستا توزیع و بارها کمک های نقدی و غیر نقدی به صورت‌های مختلف داشته ایم.

جمالی از افطاری‌های ساده در مسجد امام حسین(ع) و کانون کوثر طالب آباد گفت و اظهار داشت: که در ماه مبارک رمضان یک شب در میان با افطاری ساده از روزه داران پذیرایی کردیم و همچنین در شب‌های قدر در کانون کوثر برنامه احیا داشتیم و به نمازگزاران با غذای گرم در وعده سحری پذیرایی شدند.

مدیر کانون کوثر گفت: در ماه مبارک رمضان توزیع نان صلواتی به ارزش یک میلیون تومان،توزیع بالغ بر 110 وعده غذای گرم، خرید دو دستگاه ویلچر برای یک کودک معلول و یک سالمند، 13 میلیون تومان کمک به جرائم غیر عمد، 2 میلیون و 100 هزار تومان کمک برای جراحی یک بیمار، 4 میلیون تومان کمک هزینه خرید دارو، 50 میلیون وام قرض الحسنه کمک هزینه برای خرید خانه به یکی از نیازمندان وموارد بسیار دیگری در کارنامه کانون کوثر قرار دارد.

منیژه جمالی از برگزاری کرسی تلاوت روستائیان توسط منطقه آزاد انزلی خبر داد و گفت: در این مسابقه 5 روستای منطقه آزاد و حسن رود شرکت کرد و کانون فرهنگی هنری کوثر با 10 شرکت کننده رتبه دوم را کسب کرده است.

منیژه جمالی مدیر کانون فرهنگی هنری کوثر با قدردانی از امام جماعت،اهالی مسجد امام حسین(ع)، پایگاه مقاومت بسیج، اعضاء کانون و خیرین، رمز موفقیت کانون را تعامل و ارتباط خوب با نهادها و ارگان‌های شهرستان  و منطقه آزاد بندر انزلی می داند.