برگزاری مراسم وداع با ماه مبارک رمضان در کانون جوانان پیرو ولایت
برگزاري مراسم وداع با ماه مبارک رمضان در کانون جوانان پيرو ولايت

برگزاری مراسم وداع با ماه مبارک رمضان در کانون جوانان پیرو ولایت

کانون فرهنگي هنري جوانان پيرو ولايت مسجد سنگ بست ماسال، مراسم وداع با ماه مبارک رمضان را با رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي و با حضور فعالان مسجدي برگزار کرد.
شناسه خبر : 27335 تاریخ انتشار : ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۳:۲۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان گیلان: کانون فرهنگي  هنری جوانان پيرو ولايت مسجد سنگ بست ماسال، مراسم وداع با ماه مبارک رمضان، را برگزار کرد.

«حسين سوات پور» مدیر کانون جوانان پيرو ولايت مسجد سنگ بست اظهار کرد: مراســم‌ وداع‌‌ با‌ ماه‌ مبـارک ‌رمضــان، با  سخنراني حجت‌الاسلام ‌دکتر‌سيدعباس‌ صفوي و  مناجات‌خواني حــاج‌محــــــسن‌حامــــــدي، در مسجد سنگ بست با رعایت پروتکل‌های بهداشتی  برگزار شد.

سوات پور گفت: به همت کانون جوانان پيرو ولايت در ماه مبارک رمضان نمازهای جماعت و جزء خوانی  قرآن کریم با رعایت فاصله اجتماعی در مسجد سنگ بست اقامه شد.

 مدیر کانون جوانان پيرو ولايت با بیان اینکه در شب‌های قدر، بعد از نماز جماعت و سخنرانی، مراسم به سرگرفتن قرآن و قرائت دعای جوشن کبیر  برگزار شد گفت: در شب‌های قدر برنامه اطعام هم داشتیم و خواهران کانون و پایگاه در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان، آش نذری طبخ کرده و میان نیازمندان توزیع کردیم.

سوات پور از برگزاری مسابقه دارت  در ماه رمضان، توسط جمعي از جوانان فعال کانون درييلاقات ماسال،  گفت و افزود: جوایزی برای برگزیدگان در نظر گرفته و همچنین مسابقات فوتبال، والیبال، پیاده روی و اردوی یک روزه، به مناطق ییلاقی ماسال از جمله برنامه‌هایی بود که برای نشاط و سلامتی اعضاء نوجوان کانون برگزار شد.

وی در باره  افطاری های ساده خود با اعضاء نوجوان کانون گفت: برای برقراری ارتباط صمیمانه با اعضاء نوجوان کانون، در فضای باز، سفره افطاری را آماده و به اتفاق نوجوانان روزه دار کانون، در یک جمع صمیمی و دوستانه افطاری صرف می کردیم.

گفتنی است؛ کانون جوانان پیرو ولایت با استفاده از ظرفیت فضای مجازی برنامه‌های ماه مبارک رمضان اعم از مناجات خوانی،جزءخوانی، ادعیه روزانه را برای علاقمندان و اعضاء کانون منتشر کرده است.