برنامه‌های کانون شهدای شمام در ماه مبارک رمضان/ از کمک‌های مومنانه تا برگزاری مسابقه نقاشی مجازی
برنامه‌هاي کانون شهداي شمام در ماه مبارک رمضان/ از کمک‌هاي مومنانه تا برگزاري مسابقه نقاشي مجازي

برنامه‌های کانون شهدای شمام در ماه مبارک رمضان/ از کمک‌های مومنانه تا برگزاری مسابقه نقاشی مجازی

«امير رضا توحيدي شمامي» مدير کانون شهداي شمام اظهار داشت: مسجد علي ابن ابي طالب روستاي شمام باز است و نمازهاي جماعت با رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي برگزار مي شود.
شناسه خبر : 27225 تاریخ انتشار : ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۳۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از استان گیلان: کانون شهدای شمام  مسجد علی بن ابیطالب(ع) روستای شمام در زمان شیوع ویروس کرونا باز بوده و تعطیل نشده و به روی نمازگزاران باز است.


«امير رضا توحيدي شمامي» مدیر کانون شهدای شمام اظهار داشت: مسجد علی ابن ابی طالب روستای شمام باز است و نمازهای جماعت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می شود.


مدیر کانون شهدای شمام در باره برنامه‌های ماه مبارک رمضان گفت: از «حجت الاسلام ابراهیم ملکی» مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه رودبار دعوت کردیم تا در برگزاری  نمازهای جماعت و برنامه‌های ماه رمضان ما را یاری کند و نماز مغرب و عشا به امامت ایشان به جماعت برگزار می شود و بعد از نماز سخنرانی می کند .


توحیدی گفت: در ایام البیض ماه رمضان دعای مجیر در مسجد  قرائت شد و در شب‌های قدر راس ساعت 21  نماز جماعت  و سخنرانی برگزار و سپس مراسم به سر گرفتن قرآن و قرائت دعای جوشن کبیر داشتیم.


مدیر کانون شهدای شمام از برگزاری مسابقه مجازی نقاشی با محوريت ماه رمضان وشب قدر بين کودکان محل گفت و افزود با کمک هیات امنا به مناسبت عید فطر از شرکت کنندگان در این مسابقه تجلیل می شود.


توحیدی درباره کمک‌های مومنانه در ماه رمضان گفت: با کمک خیرین 15 بسته کمک معیشتی تهیه و میان نیازمندان روستا توزیع شد این بسته‌ها  شامل: برنج، مرغ، حبوبات، روغن، قند، شکر، رب، ماکارونی و سویا بود و ارزش ریالی هر بسته بالغ بر 350 هزار تومان بود.


وی افزود: 12 دست لباس برای خردسالان به کمک پایگاه مقاومت حضرت معصومه(س) خریداری و میان خانواده‌های کم درآمد توزیع شد همچنین 6 دست لباس گرمکن ورزشی برای تجلیل از نوجوانان برتر قرآنی تهیه شد.


توحیدی گفت: در سال جدید  تعداد 250 عدد ماسک با همکاری گروه جهادی حامیان سلامت رستم آباد تهیه و در روستا توزیع شد.


وی افزود: امروز با کمک خواهران پایگاه مقاومت حضرت معصومه(س) آش رشته طبخ و بالغ بر 250 پرس میان نیازمندان محل توزیع می شود.


مدیر کانون شهدای شمام از شرکت اعضاء کانون در راهپیمایی جودجوش خودروئی روز قدس خبر داد و گفت از روستای شمام با  5 خودرو و 6 موتور سیکلت در راهپیمایی خودروئی روز قدس شهرستان رودبار شرکت کردیم.