برنامه‌های کانون شهید «محمد هدایتی» در ماه رمضان/ از برگزاری مسابقه 30 حدیث تا توزیع بسته‌های معیشتی
برنامه‌هاي کانون شهيد «محمد هدايتي» در ماه رمضان/ از برگزاري مسابقه 30 حديث تا توزيع بسته‌هاي معيشتي

برنامه‌های کانون شهید «محمد هدایتی» در ماه رمضان/ از برگزاری مسابقه 30 حدیث تا توزیع بسته‌های معیشتی

قنبرزاده، با اشاره به برنامه‌هاي کانون شهيدمحمدهدايتي در ماه مبارک رمضان گفت: برگزاري مسابقه 30 حديث، توزيع بسته‌هاي معيشتي مهمترين فعاليت‌هاي اعضاي اين کانون را تشکيل مي‌دهد.
شناسه خبر : 27170 تاریخ انتشار : ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۱۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از استان گیلان: « سيامك قنبرزاده » مدیر کانون فرهنگی هنری شهيد محمد هدايتي شهرستان رشت در گفتگو با روابط عمومی ستاد فهمای گیلان گفت: کانون شهيدمحمدهدايتي در ماه مبارک رمضان برنامه‌های متنوعی دارد.

 قنبرزاده اظهار کرد: با آغاز ماه مبارک رمضان مراسم جزء خوانی قرآن کریم  با حضور روزه داران و نمازگزاران هر روز بعد از نماز ظهر و عصر، راس ساعت 15 در مسجد امام حسن مجتبی(ع) با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی  برگزار می شود.

وی از برگزاری نماز‌های جماعت  در مسجد خبر داد و گفت : مسجد امام حسن مجتبی(ع) یکی از مساجدی است که در آن  به روی نمازگزاران باز است و در زمان شیوع بیماری کرونا نه تنها بسته نبود، بلکه محل فعالیت اعضاء کانون و اصحاب مسجد برای  تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در جهت  کمک و دستگیری از نیازمندان و تهیه و توزیع بسته‌های کمک معیشتی و تولید ماسک بود.

مدیر کانون شهید محمد هدایتی در ادامه با بیان اینکه مسجد امام حسن مجتبی(ع) در اوایل شیوع ویروس کرونا  به همت خواهران کانون همانند یک کارگاه تولید ماسک شده بود و خواهران با آوردن چرخ خیاطی خود به مسجد بطور جهادی ماسک تولید می کردند.

  مدیر کانون شهید محمد هدایتی گفت: به مناسبت فرارسیدن شب‌های قدر، بعد از نماز جماعت مغرب و عشا، حجت الاسلام قمی امام جماعت مسجد سخنرانی کرده و سپس دعای جوشن کبیر ومراسم قرآن به سر و زیارت عاشورا برگزار می شود.

قنبرزاده از برگزاری مراسم جشن ولادت امام حسن مجتبی(ع)، برگزاری مسابقه 30 حدیث و مسابقه نقاشی روزه اولی‌ها گفت.

قنبر زاده از تهیه و توزیه بسته‎‌‌های کمک معیشتی در مسجد امام حسن مجتبی(ع) گفت: در سال گذشته بالغ بر 20 مرحله بسته‌های معیشتی را میان نیازمندان توزیع کردیم که بیش از 3000 بسته  و ارزش ریالی هربسته 200 هزار تومان بود.

وی افزود: در سال جدید ده مرحله بسته‌های کمک معیشتی را میان نیازمندان توزیع کردیم که مرحله اخیر را به مناسبت شهادت حضرت علي(ع) ۱۵تهیه و توزیع کردیم.

وی گفت: این بسته‌های معيشتي که  در روز دوشنبه 13 ارديبهشت توزيع  شد، شامل اقلام: برنج، روغن، ماکارونی، مرغ، حبوبات، عدس، نخود و چای و ارزش هربسته  200 هزار تومان بود.