برنامه‌های کانون امام المتقین مسجد ولیعصر(عج) رشت/ از ایستگاه صلواتی تا جزء خوانی و مراسم احیای شب‌های قدر
برنامه‌هاي کانون امام المتقين مسجد وليعصر(عج) رشت/ از ايستگاه صلواتي تا جزء خواني و مراسم احياي شب‌هاي قدر

برنامه‌های کانون امام المتقین مسجد ولیعصر(عج) رشت/ از ایستگاه صلواتی تا جزء خوانی و مراسم احیای شب‌های قدر

«جواد صمدي» رابط کانون امام المتقين از برنامه‌هاي مسجد وليعصر(عج) و بقعه آقاسيد جيحون سياه اسطلخ شهرستان رشت، در ماه مبارک رمضان خبر داد.
شناسه خبر : 27163 تاریخ انتشار : ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۰۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از استان گیلان: «جواد صمدي» رابط کانون امام المتقين از برنامه‌هاي مسجد وليعصر(عج) و بقعه آقاسيد جيحون سياه اسطلخ شهرستان رشت، در ماه مبارک رمضان خبر داد.

صمدی اظهار کرد: با آغاز ماه مبارک رمضان مراسم جزء خوانی قرآن کریم  با حضور روزه داران و اصحاب مسجد، ضمن رعایت فاصله گذاری اجتماعی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی  برگزار می شود.


وی از برگزاری نماز‌های جماعت  در مسجد خبر داد و گفت بعد از نماز صبح روز جمعه دعای ندبه،  در روزهای سه شنبه بعد از نماز مغرب و عشا دعای توسل و در روزهای پنج شنبه  دعای کمیل برگزار می شود.

وی گفت: همچنین به مناسبت فرارسیدن شب های قدر، مسجد و بقعه آقاسید جیحون  را برای احیاء این شب های عزیز آماده کرده ایم تا روزه داران با حضور در مساجد از این فضای معنوی بهره مند شوند.

صمدی از برگزاری مراسم جشن ولادت امام حسن مجتبی(ع)، ایستگاه صلواتی و برگزاری مسابقات قرآنی برای نوجوانان و جوانان خبر داد و افزود درشب‌های قدر مراسم احیا را همراه با قرائت دعای جوشن کبیر را برگزار کردیم .

رابط کانون امام المتقین از توزیع 50 پرس غذا همزمان با شب شهادت مولای متقیان علی(ع) خبر داد و گفت: با همکاری پایگاه بسیج حضرت معصومه(ع) و گروه جهادی شهید حسن رمضانی مسجد ولیعصر(عج) و بقعه آقا سید جیحون 50 پرس غذای گرم طبخ و توزیع شد.

وی در ادمه از مراسم احیاء امشب چهارشنبه 15 اردیبهشت خبر داد و گفت بعد از نماز جماعت مغرب و عشا، مناجات خوانی واعمال شب‌های قدر را همراه با قرائت دعای جوشن کبیر برگزار می کنیم.

گفتنی است؛ کانون امام المتقین مسجد ولیعصر(عج) در سال جدید یک مرحله کمک مومنانه با همکاری مسجد ولیعصر(عج) و بقعه آقا سید جیحون سیاه اسطلخ و گروه جهادی شهید حسن رمضانی، را میان نیازمندان توزیع کرد، که به تعداد 50 بسته‌ و شامل: برنج، حبوبات، روغن، قند، شکر،چای، خرما، پنیر و سایر مواد غذایی بود.