توزیع سه مرحله‌ای بسته‌های معیشتی به همت کانون منتظران ظهور
توزيع سه مرحله‌اي بسته‌هاي معيشتي به همت کانون منتظران ظهور
در ایام ماه مبارک رمضان صورت می‌پذیرد؛

توزیع سه مرحله‌ای بسته‌های معیشتی به همت کانون منتظران ظهور

«حجت الاسلام علي مقيس» با اشاره به فعاليت‌هاي کانون منتظران ظهور روستاي کپورچال، از توزيع سه مرحله‌اي بسته‌هاي معيشتي در ايام ماه مبارک رمضان خبر داد.
شناسه خبر : 26914 تاریخ انتشار : ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۴۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از استان گیلان: «حجت الاسلام علی مقیس» امام جماعت کانون منتظران ظهور مسجد امام جعفر صادق(ع) روستای کپورچال از توزیع سه مرحله بسته‌های کمک معیشتی در سال جدید خبر داد و گفت: این اقدام خدا پسندانه از ابتدای ایام قرنطینه و مبارزه با شیوع ویروس کرونا تا کنون توسط خیران و اهالی مسجد  انجام گرفته است.


علی مقیس در ادامه افزود: در ابتدای سال جدید 30 بسته کمک معیشتی میان نیازمندان روستا توزیع شد که ارزش هربسته 300 هزار تومان بود.


وی  گفت: این مرحله بسته‌های کمک معیشتی شامل اقلام: برنج، مرغ، حبوبات، پنیر، خرما، روغن، ماکارونی، رب، دستمال کاغذی، الکل، صابون، مایع ظرفشویی و....... بود در مرحله دوم 30 بسته و در مرحله سوم 13 بسته به ارزش 200 هزار تومان تهیه و به دست نیازمندان رساندیم.


وی اعلام کرد: شب گذشته 50 وعده غذای گرم را طبخ کرده و به درب  نیازمندان واقعی  برده و 1 میلیون و دویست هزار تومان کمک نقدی را نیز به 7 نیازمند روستای کپورچال  اهدا کردیم و به یاری خدا و کمک خیرین در شب ولادت امام حسن مجتبی(ع) و در لیالی قدر هم توزیع غذای گرم را در دستور کار داریم.


حجت الاسلام علی مقیس گفت: در سال گذشته 6500 عدد ماسک توزیع کردیم و حدود 7 بار کل روستا را ضدعفونی کردیم همچنین در 5 مرحله بالغ بر 200 بسته کمک معیشتی و نیز 50 کالا برگ میان 50 خانوار توزیع شد که ارزش هر کالا برگ 250 هزار تومان بود.


وی اذعان کرد: کمک‌های نقدی و دستگیری از نیازمندان همیشه در دستور کار کانون قرار داشت و دارد که بنده فقط یک مورد را نام برده ام.


وی تصریح کرد: تمام مراحل تهیه بسته‌های کمک معیشتی را به کمک خیرین  انجام دادیم و در نظر داریم به یاری خدا در شب ولادت امام حسن مجتبی(ع) با توزیع غذای گرم از نیازمندان دستگیری کنیم.


مقیس گفت: مساجد روستای کپورچال در ایام شیوع ویروس کرونا، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بروی نمازگزاران باز بوده و نماز جماعت، تلاوت و تفسیر قرآن کریم؛ مراسم ادعیه خوانی را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی را برگزار کرده ایم.


گفتنی است؛ حجت الاسلام علی مقیس علاوه بر اینکه در کانون منتظران ظهور  امام جعفر صادق(ع) به فعالیت‌های مذهبی،  فرهنگی، اجتماعی، ورزشی مشغول است، در مسجد جامع روستای کپورچال هم مشغول فعالیت است. و تقریبا بیشتر زندگی خود را وقف جذب و تربیت نوجوانان روستا کرده است.

.