سومین جلسه شورای اندیشه‌ورز کانون‌های مساجد گیلان برگزار شد
سومين جلسه شوراي انديشه‌ورز کانون‌هاي مساجد گيلان برگزار شد

سومین جلسه شورای اندیشه‌ورز کانون‌های مساجد گیلان برگزار شد

سومين جلسه شوراي انديشه‌ورز کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد گيلان، 19 فروردين در شهرستان بندرانزلي تشکيل شد.
شناسه خبر : 26652 تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۲۳:۲۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان گیلان: «حجت الاسلام محمدعلی رضوانی نژاد» مدیرستاد کانون‌های فرهنگی هنری گیلان از برگزاری جلسه شورای اندیشه ورز در شهرستان بندرانزلی خبر داد.

براساس این گزارش جلسه شورای اندیشه ورز کانون‌های شهرستان بندرانزلی با حضور حجت الاسلام رضواني نژاد مدير ستاد فهماي گيلان، فرهاد رحمان زاده رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي، رابطین و اعضاء هیئت اندیشه ورز شهرستان بندرانزلی، کارشناسانان ستاد فهما، در اتاق جلسات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان بندرانزلی برگزار شد.

مدیر ستاد فهمای گیلان در این جلسه با تقدیر از توانمندی کانون‌های شهرستان بندرانزلی در طرح ملی ایران قوی گفت: کانون‌های شهرستان بندرانزلی توانمندی خوبی برای رشد کمی و کیفی دارند.

رضوانی نژاد گفت: کانون‌های مساجد بندر انزلی در سال 99  بعد از آستانه اشرفیه دومین میانگین امتیازات فهما را کسب و امسال رتبه دوم استانی  را در طرح ملی ایران قوی با میانگین 6004 امتیاز بدست آوردند.

وی با بیان اینکه سه کانون  این شهرستان  امتیاز بالای 10 هزار را کسب کرده اند گفت: کسب رتبه  63 و 89 رابطین کانون‌های بندرانزلی از بین 1250 کانون رابط ، طبق امتیاز سامانه، نشان از استعداد خوب کانون‌های این شهرستان، برای حضور در صدر جدول رقابت‌های شهرستانی دارد.


 مدیر ستاد فهمای گیلان افزود:  با توجه به آغاز سال جديد و بهارانه فهما، 2 رابط برتر شهرستاني مسئول پيگيري کانون‌هاي هميار و زير مجموعه براي ثبت عملکرد 37 کانون فرهنگي هنري شهرستان بندرانزلی هستند.


حجت الاسلام رضوانی نژاد خواستار معرفی شایسته توانمندی کانون‌های شهرستان به مسئولین شهرستانی و استفاده از ظرفیت مدیران  جهت  توانمند سازی کانون‌های شهرستان شد.

در ادامه جلسه  فرهاد رحمان زاده  رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان بندرانزلی ضمن تبریک نسبت به تشکیل شورای اندیشه ورز این شهرستان و با ابراز خرسندی از فعالیت‌های انجام شده، قول همکاری و مساعدت با اعضاء این شورا را اعلام کرد و تصریح کرد: امید است کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، با استفاده از ظرفیت‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان، با فعالیت‌های خوبی که در زمینه‌های مختلف فرهنگی هنری دارند بتوانند، در سطح شهرستان و استان حمایت‌های خوبی را کسب نمایند.


درپایان تعدادی ازاعضاء شورای اندیشه ورز کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان بندرانزلی برخی مشکلات و ظرفیت‌ها را بیان داشتند.