چهارمین مرحله از توزیع گوشت نذری میان کانون‌های مساجد گیلان آغاز شد
چهارمين مرحله از توزيع گوشت نذري ميان کانون‌هاي مساجد گيلان آغاز شد

چهارمین مرحله از توزیع گوشت نذری میان کانون‌های مساجد گیلان آغاز شد

مدير ستاد کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد گيلان از توزيع اولين مرحله گوشت گرم نذري در سال جديد بين کانون‌هاي مساجد گيلان خبر داد.
شناسه خبر : 26562 تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۵۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان گیلان: چهارمین مرحله از توز یع گوشت گرم موسسه حضرت خدیجه(س) بین کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان آغاز شده است.


حجت الاسلام رضوانی نژاد مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری استان گیلان  صبح امروز 22 فروردین در مصاحبه با واحد خبر صدا و سیمای مرکز گیلان اظهار داشت: در قالب این طرح و در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک‌‌های مومنانه و طرح مواسات برای خانواده‌های نیازمند، چهارمین  مرحله توزیع  بسته‌های گوشت گرم  با همکاری موسسه حضرت خدیجه(س) و برنامه سمت خدا، در قالب هزار و 200 بسته، به وزن  تقریبی 2 تن انجام می شود.


مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری گیلان  در ادامه گفت: این اولین مرحله در سال جدید است که با شناسایی خانواده‌های نیازمند توسط  کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، این بسته ها در میان خانواده‌های هدف توزیع خواهد شد.

گفتنی است؛ این طرح در چارچوب طرح ملی راهکار از سوی ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور برنامه ریزی شده و در سال گذشته نیزسه هزار و ششصد بسته به وزن تقریبی 5 تن در 3 مرحله  به همت کانون‌های فرهنگی هنری استان در بین نیازمندان شناسایی شده توزیع شده است.