تجلیل از برترین‌های استان گیلان در طرح ملی ایران قوی
تجليل از برترين‌هاي استان گيلان در طرح ملي ايران قوي
مدیر ستاد فهمای گیلان؛

تجلیل از برترین‌های استان گیلان در طرح ملی ایران قوی

مدير ستاد فهماي گيلان از برگزاري همايش سالروز تاسيس کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد و تجليل از کانون‌هاي برتر طرح ملي «ايران قوي» در گيلان خبر داد.
شناسه خبر : 26103 تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۵:۴۰
به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای(فهما) از استان گیلان: «حجت الاسلام «محمدعلی رضوانی نژاد» مدیر ستاد فهمای گیلان با بیان اینکه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، مرکزی برای ریل‌گذاری علمی برنامه‌های فرهنگی مبتنی بر خرد جمعی است گفت: هم‌اکنون 930 کانون فرهنگی هنری در مساجد سراسر استان در حال فعالیت هستند.

 رضوانی نژاد با اشاره به اجرای طرح ملی «ایران قوی» به منظور ارزیابی عملکرد کانون‌های فرهنگی هنری گفت: از این تعداد کانون بیش از ۳۷۷ کانون در مرحله استانی رقابت ملی «ایران قوی» راه یافته و ۹۵کانون فرهنگی هنری  با کسب امتیازات لازم در این رویداد فرهنگی به مرحله کشوری ‌این رقابت ها نائل شدند.

رضوانی نژاد با اشاره به برنامه‌هایی که  در گرامیداشت سالروز تاسیس کانون‌های  فرهنگی هنری مساجد تدارک دیده شده است، از برگزاری همایشی  به این مناسبت، به همراه تجلیل از برترین‌های طرح ملی «ایران قوی» خبر داد و گفت : در قالب این همایش از هشت کانون فرهنگی هنری استان که توانستند بیش از 15 هزار امتیاز کسب کنند و 6 کانون رابط که رتبه زیر 100 کشوری را با همکاری کانون‌های زیرمجموعه به دست آوردند، تجلیل می‌شود.

وی با اشاره به ارائه گزارش عملکرد کانون‌ها در این همایش اظهارداشت: مدیر کانون فرهنگی هنری انصارالزینب(س) آستانه اشرفیه با عنوان کانون برتردر پاسداشت دهه فجر در سال 98، مدیر کانون محمد رسول الله (ص) رودبار که بالاترین امتیاز را در سال 98 کسب کرده ، مدیر کانون رقیه خاتون(س) آستانه به‌عنوان رتبه برتر رابطین کشور در سال 99 و مدیر کانون فرهنگی هنری آل یاسین  شهرستان رشت  که بالاترین امتیاز استان را در این رقابت کسب کرده ، به ارائه گزارش خواهند پرداخت.


مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری گیلان افزود: پخش کلیپ و انیمیشن از  تولیدات کانون‌ها و نمایش کلیپ سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد را از دیگر برنامه‌های این همایش عنوان کرد و گفت: این همایش با رعایت پروتکل‌های بهداشتی راس ساعت 15 عصر فردا(یک‌شنبه، 24 اسفند) در سالن همایش‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آستانه اشرفیه برگزار می‌شود.

رضوانی نژاد در تشریح علت برگزاری این مراسم در شهرستان آستانه اشرفیه گفت: 21 کانون فرهنگی هنری مساجد این شهرستان با همکاری  و هدایت رابطین شهرستان توانستند به امتیاز بالای 10 هزار دست یابند و با میانگین امتیاز 10 هزار و 204 ، از سایر شهرستان‌های استان پیشی گیرند.
.