افتتاح یک باب مسکن محرومین به مناسبت دهه فجر به همت کانون شهدای مزگده شهرستان شفت
افتتاح يک باب مسکن محرومين به مناسبت دهه فجر به همت کانون شهداي مزگده شهرستان شفت

افتتاح یک باب مسکن محرومین به مناسبت دهه فجر به همت کانون شهدای مزگده شهرستان شفت

گوهري، از افتتاح يک باب منزل مسکوني به منظور استفاده محرومين به‌مناسبت دهه فجر در روستاي تکرم خبر داد.
شناسه خبر : 25148 تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۲۱

««امیر گوهری» مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای مزگده شفت امروز صبح(28 بهمن) در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) استان گیلان  اظهار داشت: در دهه فجر برنامه‌های متنوعی داشتیم که یکی از آن‌ها، افتتاح یک باب مسکن محرومین به‌مناسبت دهه مبارک فجر در روستای تکرم شهرستان شفت، با حضور فرماندار، معاون فرماندار، رئیس کمیته امداد، بخشدار مرکزی،فرمانده بسیج حوزه جیرده، رئیس دفتر نماینده محترم  و اعضای شورای اسلامی و دهیاری و اهالی روستای تکرم بود.

 

وی با تاکید برلزوم احیای کارکرد اجتماعی مسجد، افزود: یکی از کارکردهای اجتماعی مسجد کمک به محرومین و نیازمندان جامعه است و ما از ابتدای تشکیل کانون و مرکز خیریه این هدف را در دستور کار کانون قرار داده ایم .

 

گوهری بیان کرد: این پنجمین پروژه ساخت منزل بود که به همت خیرین شهرستان شفت و اعضاء کانون به مرحله بهره برداری رسید و افتتاح شد.

 

مدیر کانون شهدای مزگده شفت از ساخت دو باب منزل دیگر در روستاهای لاسک و بابا رکاب دهستان چوبراز توابع شفت خبر داد و گفت: این منازل در مراحل پایانی قرار دارد و بزودی در یکی از مناسبت‌های ملی و مذهبی افتتاح و در اختیار محرومین قرار خواهد گرفت.

 

گفتنی است؛ امیر گوهری مدیر مسول کانون شهدای مزگده ،مدیر اجرائی مرکز نیکوکاری باب‌الحوائج شهرستان شفت بوده و این مرکز به همت اعضای کانون فرهنگی هنری شهدای مزگده شفت تشکیل شد و کمک به نیازمندان و محرومان را در اولویت فعالیت‌های خود قرار داد واز سال 95 فعالیت های خود را با هدف ساخت منزل برای محرومین ادامه داد و تلاش کرد هرسال یک باب منزل را بسازد.