تقدیر مدیر ستاد فهمای استان گیلان از کانون‌های فعال در طرح ملی ایران قوی
تقدير مدير ستاد فهماي استان گيلان از کانون‌هاي فعال در طرح ملي ايران قوي

تقدیر مدیر ستاد فهمای استان گیلان از کانون‌های فعال در طرح ملی ایران قوی

حجت الاسلام رضواني نژاد از کانون‌هاي فعال در طرح ملي ايران قوي، طي برقراري ارتباط تصويري در بستر فضاي مجازي تقدير به عمل آورد.
شناسه خبر : 24960 تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۴۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما)، حجت الاسلام محمدعلی رضوانی نژاد، مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان امروز صبح( پنج شنبه 23 بهمن) طی پیامی خطاب به کانون های فرهنگی هنری مساجد گیلان خصوصاً کانون‌هایی که امتیاز بالای 10 هزار را کسب نموده اند و همچنین رابطین دارای رتبه ممتاز کشوری در بستر فضای مجازی تقدیر به عمل آورد.

 

مدیر ستاد فهمای گیلان در این ارتباط مجازی اظهار کرد: حضور مدیران پرتوان کانون های مساجد استان در عرصه فعالیت‌‌‌های فرهنگی و مستند سازی و ارائه شایسته آن در سامانه بچه‌های مسجد و حضور پررنگ در عرصه فضای مجازی، پیام آور حضوری نوین در فعالیت‌های دینی و مذهبی است.

 

این حضور پررنگ شما را ارج می‌نهیم و از تمامی مدیران و فعالین کانون‌ها به خصوص کانون‌هایی که امتیاز بالای 10 هزار را کسب نموده و همچنین از رابطین دارای رتبه ممتاز کشوری تقدیر و تشکر می نمائیم، بامید است با همراهی و همفکری شما مدیران پرتوان بتوانیم فردای بهتری را برای کانون‌های استان رقم بزنیم.