برنامه های کانون فاطمه الزهراء(س) رشت در دهه فجر
برنامه هاي کانون فاطمه الزهراء(س) رشت در دهه فجر
مدیر کانون فاطمه الزهراء(س) رشت خبر داد؛

برنامه های کانون فاطمه الزهراء(س) رشت در دهه فجر

کانون فاطمه الزهراء(س) در روزهاي 14 و 19 بهمن ويژه برنامه هاي فجر 99 را با دعوت از اساتيد حوزه و دانشگاه و مادران شهدا و زنان کار آفرين برگزار مي کند.
شناسه خبر : 23797 تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۲۱:۰۴


به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان گیلان: «ایران فلاح» مدیر کانون فاطمه الزهراء(س) محله دارسازی رشت با تبریک فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: امسال ایام الله فجر و ولادت دخت نبی اکرم (ص) حضرت فاطمه زهرا(س) و جشن ولادت معمارکبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) با هم تقارن پیدا کرده و با توجه به شرایط ویژه ای که شیوع ویروس کرونا ایجاد کرده ولی سعی داریم با رعایت پروتکل های بهداشتی مراسم گرامیداشت دهه فجر را برگزار کنیم.

وی در ادامه گفت: کانون فاطمه الزهراء(س) در روز های 14  و 19 بهمن ویژه برنامه های فجر 99 را با دعوت از اساتید حوزه و دانشگاه و مادران شهیدان «بهمن موسی زاده» و «سید جلال هاشمی» و همسر شهید مدافع حرم «محمدرضا یعقوبی» و تجلیل از زنان کار آفرین برگزار می کند.

«ایران فلاح» افزود: پخش سرود جمهوری اسلامی ایران، همخوانی سوره مبارکه فجر، تجلیل از مادران شهید، زنان کارآفرین، مسابقه کتابخوانی از کتاب «سه دقیقه در قیامت» از برنامه های دیگر کانون در این روزها است.


مدیر کانون فاطمه الزهراء(س) رشت گفت: برای ایجاد نشاط و شادی برای کودکان مسابقاتی در نظر گرفته ایم و همچنین به اسامی فاطمه، زهرا و روح الله جوایزی اهدا خواهیم کرد.

«فلاح» گفت: برای برندگان مسابقه کتابخوانی سه دقیقه در قیامت هم جوائزی در نظر گرفته ایم که در روز 19 بهمن به قید قرعه اهدا خواهیم کرد.


وی در توضیح بیشتر برنامه های دهه فجر کانون گفت: به منظور ترویج فرهنگ مقاومت ایثار و شهادت خاطره گویی توسط همسران و مادران شهدا نیز در برنامه های این دو روز گنجانده شده است.

گفتنی است؛ مسابقه مجازی از وصیت نامه سردار شهید« حاج قاسم سلیمانی» از ابتدای دهه فجر شروع شده و تا پایان آن ادامه خواهد داشت.