برگزاری کلاس‌های مجازی آموزش قرآن در کانون شهید محمد هدایتی شهرستان رشت
برگزاري کلاس‌هاي مجازي آموزش قرآن در کانون شهيد محمد هدايتي شهرستان رشت

برگزاری کلاس‌های مجازی آموزش قرآن در کانون شهید محمد هدایتی شهرستان رشت

قنبر زاده، از برگزاري کلاس هاي غير حضوري و مجازي قرآن کريم در شبکه هاي اجتماعي، به دليل شيوع ويروس کرونا خبر داد.
شناسه خبر : 20167 تاریخ انتشار : ۶ آذر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۰۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان گیلان: سلمان قنبر زاده مدیر کانون فرهنگی هنری شهید محمد هدایتی شهرستان رشت از برگزاری کلاس های غیر حضوری و مجازی قرآن کریم در شبکه های اجتماعی، به دلیل شیوع ویروس کرونا خبر داد.

 

وی اظهار کرد: فعالیت های کانون های فرهنگی و هنری مساجد نه تنها تعطیل نشده است، بلکه با قوت بیشتر و درعرصه های جدیدی به رسالت خود ادامه می دهد.

 

وی افزود: اعضاء کانون و اهالی مسجد امام حسن مجتبی(ع) شهرستان رشت، همانند زنجیری به هم متصل شدند و با همدلی و اتحاد همانند روزهای دفاع مقدس در سنگر مسجد با جان و دل تلاش می کنند و ثابت کرده اند، در هر شرایطی در صحنه هستند و تلاش می کنند.

 

او در ادامه بیان کرد: خواهران کانون شهید هدایتی بخشی از مسجد رابه کارگاه تولید ماسک تبدیل کردند و به طور جهادی مشغول تولید ماسک هستند تا بتوانند  به سلامت عمومی جامعه کمک کنند.

 

قنبر زاده افزود: از همان روزهای نخست شروع  ویروس کرونا اعضاء کانون  اقدام به ضدعفونی مسجد و معابر و خودروها کرده وبسته های غذایی و کمک های معیشتی را به طور آبرومندانه در بین نیازمندان توزیع کردند.

 

وی ادامه داد: اکنون بر اساس توصیه های ستاد کرونا و محدودیت هایی که ایجاد شد مصمم شدیم برای تداوم روند آموزش قرآن کریم با دعوت از استاد محسن جوینده این مهم را در فضای مجازی شروع کنیم و با ضبط صوت کلاس های آموزشی این استاد، فایل ها را درس به درس بطور هفتگی در ساعت 19 روز های چهارشنبه در گروه کانون شهید هدایتی که پیش از کرونا در شبکه های اجتماعی ایجاد کرده بودیم، منتشر کنیم.

 

قنبرزاده افزود: تلاش ما این است که از همه پتانسیل های خود برای اعتلای فرهنگ قرآنی و جذب جوانان و نوجوانان به مسجد استفاده استفاده کنیم.

 

گفتنی است آموزش مجازی قرآن کریم را(5 آذر) همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفان ووفات کریمه اهل بیت فاطمه معصومه(س) با استفاده از فضای مجازی در اختیار نوآموزان قرار گرفت.