کانون فرهنگی هنری انصارالزینب(س) از برگزیدگان پویش پیامبر رحمت(ص)
کانون فرهنگي هنري انصارالزينب(س) از برگزيدگان پويش پيامبر رحمت(ص)

کانون فرهنگی هنری انصارالزینب(س) از برگزیدگان پویش پیامبر رحمت(ص)

کانون فرهنگي هنري انصارالزينب(س) روستاي لب دريا، شهرستان آستانه اشرفيه در دو پويش پيامبر رحمت(ص) و عکس سفره جهاني غدير که در ستاد فهما کشوري برگزار شده بود يکي از برندگان اين مسابقات معرفي گرديد.
شناسه خبر : 20128 تاریخ انتشار : ۵ آذر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۲:۰۴

به گزارش ستادارتباطات رسانه اي (فهما) از استان گيلان: کانون فرهنگي هنري انصارالزينب(س) روستاي لب دريا، شهرستان آستانه اشرفيه در دو پويش پيامبر رحمت(ص) و عکس سفره جهاني غدير که در ستاد فهما کشوري برگزار شده بود يکي از برندگان اين مسابقات معرفي گرديد.

 

مژگان پیر خندان با بیان این که پویش عکس سفره جهانی غدیرتوسط ستادهماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و با همکاری کانون مهدی منتظر(عج) و مجموعه313 یار و با هدف  زنده نگه داشتن و تداوم سنت حسنه اطعام در ایام  غدیر از قاب فضای مجازی برگزار شده بود، دراین پویش شرکت کنندگان از سفره اطعام و هدایای مزین به نام حضرت امیر المومنین علی (ع) عکس تهیه کردند و در فضای مجازی با هشتک «سفره جهانی غدیر» منشر کردند .

 

مژگان پيرخندان، مدير کانون فرهنگي هنري انصارالزينب(س) گفت: با توجه به شرايطي که شيوع ويروس کرونا، ايجاد کرده است، مي کوشيم براي ارتقاء سطح فرهنگي جامعه، از فضاي مجازي، حداکثر بهره وري را ببريم و فعاليت هاي کانون را در شبکه هاي اجتماعي گسترش بدهيم .

 

گفتني است؛ کانون انصارالزينب(س) از کانون هاي برتر کشور در فهماي ۹۸ است و در بخش برگزاري آيين هاي بزرگداشت دهه فجر برگزيده شده است.