سه شنبه های تکریم در کانون انصارالزینب(س) روستای لب دریا شهرستان آستانه اشرفیه
سه شنبه هاي تکريم در کانون انصارالزينب(س) روستاي لب دريا شهرستان آستانه اشرفيه

سه شنبه های تکریم در کانون انصارالزینب(س) روستای لب دریا شهرستان آستانه اشرفیه

کانون انصارالزينب(س) روستاي لب دريا آستانه اشرفيه همزمان با هفته کتاب، کتاب خواني و کتابدار، از مسول کتابخانه و کتابدار کانون تقدير کرد.
شناسه خبر : 19907 تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۵:۱۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان گیلان: به همت کانون انصارالزینب(س) روستای لب دریا، شهرستان آستانه اشرفیه، طرح ملي سه شنبه هاي تکريم (27آبان) همزمان با هفته کتاب، کتاب خوانی و کتابدار، با تقدير و تشکر از نسیم  محمودي مسئول کتابخانه و کتابدار کانون فرهنگي هنري انصارالزينب (س) همراه بود.


مژگان پیرخندان ، مدیر کانون فرهنگی هنری انصارالزینب(س) گفت: به منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی، در کنار مجموعه فعالیت های مسجد و کانون، فعالیت های کتابخانه ای را نیز در برنامه های کانون گنجانده و تلاش کرده ایم که به مناسبت های گوناگون مسابقات کتاب خوانی را نیز برگزار کرده و نیز در مسابقات کتابخوانی که ستاد هماهنگی کانون فرهنگی هنری مساجد(فهما) و موسسه حضرت خدیجه(س) برگزار می کنند، شرکت می کنیم .

مدیر کانون انصارالزینب(س) گفت: شنبه های با کتاب یکی دیگر از برنامه های کانون است که به طور مستمر برگزارمی شود.

گفتنی است، طرح سه شنبه های تکریم در کانون انصارالزینب(س) روستای لب دریا، آستانه اشرفیه در یازدهمین هفته برگزار شد و دراین برنامه از خانواده های شهدا، خیرین مسجدی، قاریان قرآن کریم، گروه سرود کانون و خواهران خیر صندوق قرض الحسنه زینبیون تقدیر و تجلیل بعمل آمد.