برگزاری مسابقه کتابخوانی سفینه النجاه در استان گیلان/40 نفر از برگزیدگان تجلیل می‌شوند
برگزاري مسابقه کتابخواني سفينه النجاه در استان گيلان/40 نفر از برگزيدگان تجليل مي‌شوند
به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی

برگزاری مسابقه کتابخوانی سفینه النجاه در استان گیلان/40 نفر از برگزیدگان تجلیل می‌شوند

حجت الاسلام رضواني نژاد، از برگزاري مسابقه کتابخواني«سفينه النجاه» به مناسبت اربعين حسيني، با همکاري کانون هاي فرهنگي مساجد خبر داد.
شناسه خبر : 17334 تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۴۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانهای(فهما) از استان گیلان: حجت الاسلام «محمدعلی رضوانی‌نژاد»  مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان گیلان، با تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی، اظهارکرد:  مسابقه کتابخوانی «سفینه ‌النجاه» به مناسبت اربعین حسینی، با همکاری کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان گیلان، برگزار می‌شود.

 


مدیر ستاد فهمای استان گیلان گفت: این مسابقه در راستای طرح ملی «ایران قوی» در گام دوم انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ عاشورایی، در دو بخش عمومی و نوجوان (۱۲ تا ۱۵ سال) با معرفی سه کتاب، اجرا می‌شود.

 

وی افزود: کتاب «جاذبه حسینی» دربردارنده مجموعه رهنمودها و بیانات مقام معظم رهبری، درباره شخصیت حضرت زینب(س) و اربعین حسینی است، از انتشارات انقلاب اسلامی و داستان صوتی با عنوان «زنی که پیامبر بود» نوشته زنده یاد قیصر امین پور و با صدای «ساحل کریمی» برای بخش عمومی و کتاب امام حسین(ع) از انتشارات مسجد جمکران،  برای آشنایی نوجوانان با زندگی امام (ع) معرفی شده است.

 

حجت الاسلام رضوانی نژاد در ادامه گفت: اعضاء کانون های فرهنگی و هنری مساجد می توانند،  با ورود به سامانه بچه های مسجد، کتاب ها را دریافت و در مسابقه شرکت کنند.


 
گفتنی است مهلت شرکت در مسابقه تا30 مهر است و به ۴۰ نفر، از نفرات برگزیده این مسابقه، جوایز ارزنده‌ای اهدا می‌شود  و هر کانونی که ۲۰ نفر از اعضای آن در مسابقه شرکت کنند، از امتیاز کامل در سامانه برخوردار می‌شوند.