برپایی نمایشگاه طرح توسعه گردشگری، در محل نمایشگاه های منطقه آزاد انزلی
برپايي نمايشگاه طرح توسعه گردشگري، در محل نمايشگاه هاي منطقه آزاد انزلي

برپایی نمایشگاه طرح توسعه گردشگری، در محل نمایشگاه های منطقه آزاد انزلی

ستاد کانون هاي فرهنگي وهنري مساجد گيلان، باهمکاري سازمان منطقه آزاد انزلي، اقدام به برگزاري نمايشگاه طرح توسعه گردشگري، با محوريت مساجد، در محل نمايشگاه هاي منطقه آزاد انزلي، نموده است،يکي از غرفه ها، به ستاد گيلان و به نام طرح توسعه گردشگري با محوريت مساجد اختصاص يافته است.
شناسه خبر : 16964 تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۴:۰۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان گیلان: ستاد کانون های فرهنگی وهنری مساجد گیلان، باهمکاری سازمان منطقه آزاد انزلی، اقدام به برگزاری نمایشگاه طرح توسعه گردشگری، با محوریت مساجد، در محل نمایشگاه های منطقه آزاد انزلی، نموده است و یکی از غرفه های نمایشگاه، توسط ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی وهنری استان گیلان، (به نام  طرح توسعه گردشگری با محوریت مساجد) اختصاص یافته است.


 برپایه این گزارش؛ در این غرفه، مساجد برتر و شاخص کشور (  از لحاظ تاریخی و معماری و...) که در زمینه جذب گردشگری،  دارای برجستگی، می باشند، معرفی و نقاط قوت وضعف  توسعه گردشگری مساجد، با بررسی و معرفی فرصت های این حوزه به نمایش گذاشته شده است.

این نمایشگاه ، هر روزه از ساعت 10 صبح تا 11 شب از تاریخ 8 تا 14 مهر در منطقه آزاد انزلی آماده پذیرائی از بازدید کنندگان می باشد